6. oktober 2007

Viktig Melding

Det har vært litt frem og tilbake. Tidligere i år hadde jeg en blogg ved samme navn "I Bokhylla", men noe skjedde med linken min som gjorde at jeg ikke kom inn mer. Så laget jeg meg en ny bokblogg ved navnet Bokoman, men syntes tittelen var for kjedelig. Og forandret det tilbake til I Bokhylla. Så nå har jeg startet I Bokhylla på nytt. Noe som er litt surt med tanke på hvor mange bøker jeg hadde anmeldt, men som på en eller annen mystisk måte plutselig hadde forsvunnet. Det kan hende at jeg anmelder de bøkene om igjen, men kan ikke love noe. Alt til sin tid. Men jeg skal forske å oppdatere denne bloggen så ofte jeg kan. Så jeg beklager at den forrige I bokhylla røyk, men det var ikke min feil. Tekniske ting skjer jo stadig vekk. Håper dere er tålmodige og flger med på det som skjer. Jeg lover å skal lese mye og oppdatere dere alle bøkene jeg har lest. Ha en fin dag. Hilsen leseren istedet for llesehesten:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar