24. juni 2019

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

* Quiet Power - Susan Cain
 * I skyggen av stråleglansen - Jan - Erik James Knudsen

Antall leste sider i forrige uke:

429 sider 

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ingen. Det ble andre bokrelaterte innlegg i stedet, men forhåpentligvis får jeg tatt igjen noen anmeldelser i denne uka.

Bøker som leses nå:

* The People v. O.J. Simpson: The Run of His Life - Jeffrey Toobin
* Iskald - Agnes Lovise Matre
  
Planlagte bøker denne uken:

* The People v. O.J. Simpson: The Run of His Life - Jeffrey Toobin
* Iskald - Agnes Lovise Matre
* The Tommyknockers - Stephen King
* Husbytte - Rebecca Fleet

I helga fullførte jeg to bøker som jeg leste en god stund i. Natt til søndag leste jeg ut Quiet Power av Susan Cain, og dagen etter ble jeg ferdig med I skyggen av stråleglansen av Jan-Erik James Knudsen. Jeg rakk dessverre ikke å begynne på noen nye bøker før helga var over. Så i natt skal jeg begynne å lese Iskald av Agnes Lovise Matre, og i dag, denne mandagen, skal jeg begynne å lese true crime bokaThe People v. O.J. Simpson.

 Jeg kommer nok til å bruke en del tid på O.J. Simpson boka siden den er litt stor, og jeg leser tregere på engelsk. Så tipper jeg blir ferdig med Iskald av Agnes Lovise Matre først. Neste bok blir daThe Tommyknockers av Stephen King. Han er min forfatterhelt. Men nå er det en stund siden jeg har lest noe av ham, og det er på tide å utforske forfatterkapet hans igjen. Jeg har ikke lestThe Tommyknockers før, men jeg så filmatiseringen for mange år siden, og husker den som elendig. Håper at boka er bedre.

Hvis det blir tid til overs, skal jeg lese Husbytte av Rebecca Fleet. Det er en thriller, og det må man jo ha litt av nå som det er sommer. Av en eller annen grunn forbinder jeg thrillere med sommerlesing, selv om jeg leser mye av det ellers i året også. 

Dette er altså bøkene jeg skal lese i denne uka, og det ser ut til at det blir litt blandet drops. 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar