13. oktober 2017

Helgelektyre(214)

I'm Watching You - Mary Burton
Sleeping Beauties - Stephen King & Owen King
Bobla - Siri Pettersen

Litt sent ute på dagen enn til vanlig med helgelektyreinnlegg, men har ikke hatt anledning til å skrive innlegget før nå.

I går leste jeg ut De døde dukkenes sommer av Antonio Hill. Fikk stor sans for etterforsker Salgado. Han skiller seg litt ut fra de andre etterforskerne jeg har lest om tidligere.

I går kveld begynte jeg på I'm Watching You av Mary Burton. Synes stalking er creepy og håper boka er det også. Forrige helg begynte jeg å lese Sleeping Beauties av Stephen King & Owen King som jeg er kommet godt i gang med. Blir nok ikke ferdig med den i helga da den er på litt over 700 sider. Så den må jeg ha litt tid på. :)

En ting som er litt stilig på min utgave av Sleeping Beauties er at  når man tar av bokomslaget er det dette trykket på boka:

 Vet ikke om det vises så godt på bildet, men i virkeligheten glinser den voldsomt og det er litt stilig. Jeg er jo svak for horroreffekter.

Hvis jeg blir ferdig med I'm Watching You i løpet av helga, skal jeg begynne på Bobla av Siri Pettersen. Har lest en trilogi av Pettersen før som heter Ravneringene og som består av disse bøkene: Odinsbarn, Råta, og Evna. Bobla virker som en helt annen stil enn Ravneringene.

Jeg har også fargelagt litt. Jeg fortsatte med motivet jeg begynte å fargelegge uka før.

Fra forrige uke:

























Denne uka:
























Har mye igjen av motivet så får fortsette med det neste uke også. Motivet er fra denne fargeleggingsboka;

Mythomorphia - Kerby Rosanes

Siden det er fredag den 13 i dag, så skal jeg selvfølgelig se: Friday the 13th, som har vært en tradisjon i mange år (originalfilmen, selvfølgelig) og hver Halloween ser jeg alltid den første Halloween filmen. I oktober er det både fredag den 13. og Halloween i samme måned. Kan oktober bli bedre? 😈



God helg.

Ukas låt: Wrong Turn - The Blackout City Kids



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar