23. juni 2017

Helgelektyre(198)

Det hjelper ikke å blunke - Lene Ask
Come Closer - Sara Gran
The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Speak - Laurie Halse Anderson

Natt til torsdag leste jeg ut Speak av Laurie Halse Anderson. Grei bok, men jeg ble ikke helt begeistret over boka eller filmversjonen.

 Historier jeg bare forteller mine venner - Rob Lowe

I går kveld leste jeg ut Historier jeg bare forteller mine venner av Rob Lowe, og jeg likte den bedre. Jeg er ingen Robfan, men han var spennende å lese om og man får et annet inntrykk av ham etter å ha lest selvbiografien. Det er morsomt. Det ikke ofte at folk overrasker.

Samme natt som jeg ble ferdig med Speak, begynte jeg å lese Come Closer av Sara Gran. Det er en ukjent bok, men det gjør ikke meg noe. Oftest foretrekker jeg ukjente bøker og at det er en horrorbok attpåtil, er bare et pluss. Jeg liker selvfølgelig ikke alle horrorbøkene jeg leser selv om det er min favorittsjanger, men det finnes da noen godbiter.

Jeg skal også fortsette å leseThe Dark Tower av Stephen King, og i går kveld begynte jeg å lese Det hjelper ikke å blunke av Lene Ask.

Hvis jeg blir ferdig med Det hjelper ikke å blunke eller Come Closer før helga er over, skal jeg begynne på In a Dark, Dark Wood av Ruth Ware. Jeg har lest en bok av henne tidligere og det er The Woman in Cabin 10. Den likte jeg ikke noe særlig, men jeg liker å gi forfattere to - tre forsøk for å se om forfatterskapet deres er noe for meg eller ikke. Vi får se hva jeg rekker. Enten begynner jeg på In a Dark, Dark Wood  i helga eller i neste uke. Det spiller ingen rolle.

Jeg har også fargelagt litt og skal fortsette med dette motivet som jeg nesten er ferdig med:


God helg.

Ukas låt: Relief - Sixx:A.M.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar