25. september 2015

Helgelektyre(111)


Guder & monstre - Laini Taylor
Høytleseren på 06.27 - toget - Jean Paul Didierlaurent
Forbannet - Tonje Tornes

Natt til torsdag ble jeg ferdig med Ubuntu av Jan Sæterli og jeg begynte så smått på min nye nattlektyre; Høytleseren på 06.27 -  toget av Jean - Paul Didierlaurent. 

I løpet av helga håper jeg virkelig å komme meg videre i Guder & monstre for den har stoppet opp litt så håper den tar seg opp igjen etter hvert. Så jeg får lese mest mulig i den. Om jeg blir ferdig med den i helga gjenstår å se. Boka er på nesten 600 sider. Har ingen problem med tykke bøker, men skulle ønske at innholdet var litt mer fengende ...

Blir det tid til overs skal jeg begynne på Forbannet av Tonje Tornes som er den andre boka i Kiretrilogien.

Har dere lest noen av disse bøkene og hva leser dere i helga?

2 kommentarer:

  1. Åhh.. gleder meg sånn til å lese Forbannet.. Den har jeg også fått.. Kjipt å høre at Guder og Monstre er treig.. Jeg syntes nemlig 2`eren var litt treig.. og håpet den skulle ta seg litt opp i siste boka :/

    Selv leser jeg Blodrød vei av Moira Young :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, litt skuffet over Guder & monstre for jeg husker at jeg likte første bok i denne trilogien så godt, men, men, det er vel slikt som skjer med oppfølgere stort sett:/
      Jeg gleder meg også til å lese Forbannet. Liker omslaget så godt og den første boka var ikke så verst.

      Har ikke lest Blodrød vei, men jeg har hørt om den. Spent på din mening!:)
      God helg:)

      Slett