5. september 2014

Helgelektyre(58)

Nå begynner det så smått å bli høstaktig. Det har vært sommer lenge nok nå. Det har begynt å skifte farge på bladene, og endelig er det blitt mørkere om kveldene. Det nærmer seg snart ordentlig høst. Det mangler bare litt regn og mye vind. Det er et stort savn. Som sagt, høsten er den beste årstiden.

I denne uka har jeg så langt lest ferdig disse bøkene:

Seks år - Harlan Coben
Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl

Seks år har jeg allerede skrevet en anmeldelse av. Den kan dere lese her,  men anmeldelse av Beautiful Creatures kommer muligens senere i helga. Vi får se. Hva jeg syns om boka vil jeg holde tett om frem til da.

Og i helga skal jeg lese videre i en bok jeg har så vidt begynt på og en annen har jeg ikke åpnet ennå, men det blir etter hvert. Bøkene er disse:

 Ett sekund om gangen - Sofia Nordin
If you find me - Emily Murdoch

Hva disse bøkene handler om og hva slags type bøker det er sparer jeg heller til anmeldelsene istedet for å ramse det opp til det kjedelige i helgelektyre - innlegget.

Og hvis jeg blir ferdig med en av bøkene på bildet ovenfor skal jeg begynne med denne:

Lyden av asfalt - Yngve Kveine

God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar