2. juli 2011

Summer Romance Challenge av Book Chick City

 

Denne utfordringen er arrangert av Book Chick City, og den 1. juni  meldte jeg meg på med min engelske blogg. Det har gått en måned siden jeg meldte meg på og ennå ikke lest en eneste romansebok. Så hvis jeg meldte meg på med min norske blogg kanskje jeg da ville bli litt flinkere til å få gjort noe med det. Paranormal romance er også inkludert i denne utfordringen samt andre sjangre innen romance. Mer om det kan dere finne her.

Det handler jo om å utivde horisonten når man leser bøker, og jeg må si jeg har blitt litt flinkere til det med åra, men har også tenkt å bli enda flinkere til å vandre gjennom flere sjangre. Romance er vel det jeg har lest minst av. Har litt angst for bøker som kun baserer seg på romance, men hvorfor ikke prøve? Det er snakk om 8 bøker, og det er vel overkommelig? Man kan også velge å lese 16 bøker i denne utfordringen, men jeg tror jeg holder meg til 8.

 









 


 


1. Hush, hush - Becca Fitzpatrick


2. Tempting Fate - Nora Roberts


3. Die for me - Amy Plum


4. Fallen - Lauren Kate


5. Evermore - Alyson Noël


6. Den eneste rette - Stephanie Doyon


7. Abby, min elskede - Hadley Irwin


8.Englevakt - Narinder Dhami


 


Flere linker og omtaler kommer!


More links and reviews to come!


 


PS: Don't have the time to write reviews of the last two books before after Sep 30


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar