10. september 2008

Bokbadet Web-TV er endelig i gang!

I kveld begynner Høstens Bokbad og som kjent vil sendingene bli sendt gjennom Den Norske Bokklubb. Du kan enten gå inn på Den Norske Bokklubbs nettside www.bokklubben.no eller gå direkte til denne linken: http://media01.smartcom.no/Microsite/start2.aspx?eventid=3458

Sendingen starter kl. 20:00 i kveld.

Kveldens program:

20:00 Velkommen ved Tuva Ørbeck Sørheim
20:05 Tove Nilsen intervjues av Aslak Sira Myhre
20:40 Pause
20:55 Are Kalvø underholder
21:15 Pause
21:30 Jo Nesbø intervjues av Aslak Sira Myhre


Tove Nilsen skal snakke om Vingetyven og Jo Nesbø om Hodejegerne.

Ta en tur innom da vel!

-lesereseren-





tove_nilsen.jpg
Tove Nilsen




vingetyven.jpg
Vingetyven



Jo_nESB___0.jpg
Jo Nesbø


hodejegerne.jpg
Hodejegerne

4 kommentarer:

  1. xantippe16:46

    Takk for tipset For meg som elsker å lese, var dette et kjempenyttig tips ;))

    SvarSlett
  2. lesereseren16:49

    ingen årsak jeg ble glad selv da jeg tilfeldigvis fikk vite at programmet skulle begynne igjen. Har ventet på bokbadet lenge. Fulgte med på det i fjorhøst og ble nesten hekta. Det er så interessant å vite hvordan historier i en bok blir til.

    SvarSlett
  3. xantippe16:57

    Med bøker Med bøker er alt interessant. Jeg kjøpe ei ny bok i dag som jeg fikk anbefalt av ei venninne i går "Den trettende fortellingen" som handler om en gammel forfatter som skal få sin selvbiografi skrevet.... så bli det visst historie inni historien... gleder meg til å starte på den...( du har vel kanskje både hørt om den og lest den?) Akkurat nå holder jeg på med Lesesirkelen; en fantastisk bok det også ;))

    SvarSlett
  4. lesereseren17:29

    hei Den trettende fortellingen har jeg selvfølgelig hørt om. Den har vært mye i offentlighetens lys. Men dessverre ikke fått lest ennå. Blander litteratur med litt fagbøker. Men den trettende fortellingen har jeg i bokhyllen, ulest og venter på å bli lest. Det skal bli. Vet bare ikke når:) Prøver å lese som mulig, men har litt begrenset tid siden jeg har begynt på studiene igjen:(

    SvarSlett