Maria har et fast arrangement på bloggen sin og jeg vil delta denne tirsdagen også.
Ikke akkurat ny bok og en ny trailer. Men en bok/trailer jeg er glad i av min favorittforfatter, Stephen King! Jeg liker hans eldre verk mye bedre, men denne er en av hans bedre bøker i moderne tid. Leste den samme år som den kom ut (2008) og likte den overrasket godt. En bok med mye atmosfære og gode karakterbeskrivelser. Fascinerende lesing med andre ord!
Selv om traileren er litt "gammel" vil jeg gjerne dele den for jeg syns den er så herlig!