Viser innlegg med etiketten giveaway. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten giveaway. Vis alle innlegg

15. juni 2012

En hyggelig overraskelse i posten!

For ikke lenge siden deltok jeg i en giveaway på bloggen Ebokhyllami, og jeg var heldig og var en av vinnerne. Det er sjeldent jeg vinner noe i det hele tatt så jeg ble stor av forundring. Jeg var så heldig å vinne to Dean Koontz bøker. Det er lenge siden jeg har lest en Dean Koontz bok og jeg har savnet det. Nå har jeg en fin anledning til å gjøre noe med det. Har også boka What the night knows ulest i hylla. Nå skulle jeg virkelig ønske jeg hadde 8 ukers ferie i vente, men i år er det trappet ned til 3 uker siden jeg ikke er student lenger og er med i jobbkvalifisering. Har jo så mange bøker å lese. Kan ikke jobben skjønne det og gi meg noen ekstra uker fri? ;-)




Fikk også med et med et tøft bokmerke. Tusen takk igjen for premien!:-)

(Beklager at bildet er grumsete, men det er tatt med min mobil som jeg kjøpte i 2007. Antikk med andre ord ...)

Hilsen Rufsetufsa.