1. desember 2017

Helgelektyre(221)


Classic Campfire Stories - William W. Forgey
Mer - Hakan Günday
Atonement - Ian McEwan

Jeg har ikke fullført en eneste bok så langt i denne uka, men kommer nok til å lese ut to av disse i løpet av helga, i og med at jeg ikke har mye igjen. Kommer nok til å bli ferdig med både Classic Campfire Stories og Mer. Atonement trenger jeg mer tid på fordi den går fremdeles litt trått med.

Når jeg er ferdig med enten Classic Campfire Stories eller Mer først, skal jeg begynne på Nå skjer det av Sofia Nordin. Nordin har gitt ut bøker før, og har blant annet skrevet boka Ett sekund om gangen.

En bok til jeg kanskje kommer til å begynne på i helga er A Stranger in the House av Shari Lapena. Jeg skal også komme meg videre i Atonement. Som sagt tidligere; interessant historie, men sliter litt med språket for det kan være til tider noe knusktørt ... Derfor går det litt tregt med den boka.

I helga skal jeg en liten tur innom en julemesse som har vært en tradisjon i mange år. Det er ikke forferdelig mye spennende å se på, men en tradisjon er en tradisjon, og man må huske på å komme seg litt ut av hus en gang i blant også. Få litt luft på nesa. 😏

I denne uka har jeg selvfølgelig også fargelagt og jeg jobber videre med et motiv jeg begynte å fargelegge uka før. Det er et motiv delt ut på en dobbelside og da tar det gjerne lengre tid. Det gjør ikke meg noe da jeg liker tidskrevende prosjekter. Bedre å være opptatt med noe enn å ikke ha noe å gjøre. Er fremdeles litt for "ung" til å tvinne tommeltotter, selv om det er noe jeg allerede begynte med for en god del år siden ...






 Motivet er fra denne fargeleggingsboka:


Den hemmelige hagen - Johanna Basford


God helg.

Ukas låt: Coffin - Black Veil Brides



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar