1. mai 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



  Bøker jeg leste i forrige uke:

The Dark Tower 6 (Song of Susannah) - Stephen King
 Unmasked (The True Life Story of the World's Most Prolific Cinematic Killer) - Michael Aloisi & Kane Hodder
 Jentene - Emma Cline
  
Antall leste sider i forrige uke:

394  sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ingen.

Bøker som leses nå:

The Family Plot - Cherie Priest
Store hvite løgner - Liane Moriarty
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft 

Planlagte bøker denne uken:

The Family Plot - Cherie Priest
Store hvite løgner - Liane Moriarty
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* Det ondes substans - Luca D'Andrea

Det ble lest litt i forrige uke også. I fjor hadde jeg nesten ikke noe leselyst, men jeg leste likevel. I de to-tre siste månedene har jeg merket at den er på god vei tilbake og har nå en finere flyt i lesingen. Jeg leser selv når jeg ikke har leselyst fordi det er den eneste måten for meg å få tilbake leselysten på. For hvis det tar flere dager eller uker før jeg leser noe, tar det lenger tid å finne tilbake til leselysten for meg. Så for meg hjelper det å lese selv når man ikke har leselyst. Da går det over av seg selv før eller senere. Slik er det for meg i hvert fall.

 Forrige onsdag leste jeg ut sjette bok iThe Dark Tower serien som heter Song of Susannah av Steohen King. Neste dag leste jeg ut Unmasked (The True Life Story of the World's Most Prolific Cinematic Killer) av Michael Aloisi & Kane Hodder. Samme dag, på torsdag begynte jeg å lese Jentene av Emma Cline og den ble jeg ferdig med i går kveld.

Jeg leser fremdeles Store hvite løgner av Liane Moriarty og jeg skal også fortsette å lese Necronomicon av H.P. Lovecraft.

I går kveld, etter å ha lest ferdig Jentene, begynte jeg så vidt på The Family Plot av Cherie Priest. Den fikk jeg tips av noen gjennom Goodreads. Jeg får mange tips gjennom Goodreads. Det er ikke alle tips som interesserer eller er bøker som jeg får/har lyst til å lese, men noen tips vekker interesse og da slår jeg til. Det varierer veldig.

For denne uka skal jeg lese videre i The Family Plot, Store hvite løgner og Necronomicon, og blir det tid til overs skal jeg begynne på Det ondes substans av Luca D'Andrea.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar