28. november 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

* En spesiell type ondskap - James Lilliefors
* A Deadly Thaw - Sarah Ward

Antall leste sider i forrige uke:

624 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ingen. 

Bøker som leses nå:

* Mørke hjerter - Hanne Kristin Rohde
* Sauebondens liv (Fortellinger fra den engelske landsbygda) - James Rebanks
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King

 Planlagte bøker denne uken:

* Mørke hjerter - Hanne Kristin Rohde
* Sauebondens liv (Fortellinger fra den engelske landsbygda) - James Rebanks
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
* The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King
  * Ville dyr i byen - Jan Chr. Næsss & Jens Kristensen

Forrige lørdag ble jeg ferdig med En spesiell type ondskap av James Lilliefors, og samme dag begynte jeg på Mørke hjerter av Hanne Kristin Rohde, som jeg skal fortsette med. Natt til søndag leste jeg ut A Deadly Thaw av Sarah Ward og begynte så vidt på Sauebondens liv (Fortellinger fra den engelske landsbygda) av James Rebank. Forrige lørdag begynte jeg også på bok fire i The Dark Tower serien av Stephen King og bok fire heter Wizard and Glass. Har ikke kommet så langt siden jeg leser i flere bøker "samtidig", men er spent på fortsettelsen, spesielt med tanke på at forrige bok i serien  begynte å bli mer kompleks. 

Jeg skal også komme meg videre i Necronomicon av H.P. Lovecraft. Den leser jeg ikke jevnt og tar den frem når jeg vil ha en pause fra de andre bøkene. Jeg liker horror, men siden boka er stor og består av mange verk, vil jeg gjerne bruke tid på den.

Hvis jeg blir ferdig med en av disse bøkene skal jeg begynne på Ville dyr i byen av Jan Chr. Næss & Jens Kristensen.

Føyer ikke på flere bøker for denne uka for har mer enn nok av lesestoff å komme meg gjennom enn så lenge, og jeg liker også å ta det litt som det kommer. Ta livet som det faller seg, som Baloo sier;) Noe jeg er veldig enig i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar