24. august 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Der regnet faller - Catherine Chanter
Den ubehagelige sannheten - William Landay

Antall leste sider i forrige uke:

811 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Silo - Hugh Howey
Uro - Jesper Stein
Blodspor i Klondike - Johan B. Mjønes
  
 Bøker som leses nå:

Djevelens giftering - Vidar Sundstøl (krim/voksen)
 Avslørt - Renée Knight (thriller/voksen)

Planlagte bøker denne uken: 

Trodde ikke jeg ville bli ferdig med en eneste bok i forrige uke siden det var ubeskrivelig varmt, men det ble to bøker til slutt. Uka før ble det fire bøker, men ikke alle uker er like ...

Sent i går kveld ble jeg ferdig med Der regnet faller av Cahterine Chanter, og etterpå begynte jeg så vidt på Djevelens giftering av Vidar Sundstøl. I natt leste jeg ut Den ubehagelige sannheten av William Landay, og jeg rakk å begynne på Avslørt av Renée Knight før natta var over.

Jeg kommer også sikkert til å lese flere bøker denne uka hvis det ikke blir like varmt som i forrige uke. Jeg er ikke og kommer aldri til å bli sommermenneske. Det er i hvert fall sikkert. Jeg håper på lang og kjølig høst. Det er min favorittårstid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar