20. februar 2015

Helgelektyre(82)

I helga skal jeg lese videre i denne:

 
Hunden - Kerstin Ekman

Kommer muligens til å bli ferdig med Hunden i løpet av dagen (har bare 54 sider igjen). Stakkars hund som har gått seg vill og prøver å overleve den harde naturen:/

The long hard road out of hell - Marilyn Manson

Sjarmerende tittel og bokomslag ... Livet om Mansons liv og hvordan bandet startet fortsetter. Kommer nok til å bli ferdig med denne boka i løpet av helga, tenker jeg.

Og jeg skal fortsette å slite meg gjennom disse bøkene:

 Good Omens - Terry Prachett & Neil Gaiman

Too good to be true: The colossal book of urban legends - Jan Harold Brunvand

Jeg avbryter som kjent aldri bøker, så jeg får bare holde ut med dem til jeg blir ferdig...

Og når jeg blir ferdig med en av disse nevnte bøkene, skal jeg begynne på denne:

Det blir aldri lyst her - Tina Amodt


Har du lest noen av disse?

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar