26. desember 2014

Helgelektyre(74)

Selv om det er jul og jeg har oppnådd målet mitt å lese 100 bøker i løpet av året, så betyr det ikke at jeg har kuttet ut å lese. Har tenkt å lese ut året og lese selv om det er juleferie også.

Så langt denne uka har jeg lest ferdig denne:

Måneglasset - S.E. Grove

Skal prøve å få til en anmeldelse av den i helga. Vet ikke om det blir på lørdag eller søndag. Vi får se.

Og tidlig denne uka begynte jeg på disse:

 Soloppgang - Victoria Hislop
Ruby Redfort: Trekk pusten for siste gang - Lauren Child

Har kommet godt i gang med begge to, og jeg er nesten sikker på at jeg blir ferdig med begge i helga fordi det er veldig korte og lettleste bøker.

Og jeg skal lese videre i denne:

 Too good to be true: The colossal book of urban legends - Jan Harold Brunvand

Har jo sagt jeg skal bli ferdig med den i jula og jula er ikke over ennå. Så har ikke tenkt å gi meg med den. Det tar bare litt tid, noen bøker krever litt mer tid enn andre, men har bestemt meg for å bli ferdig med den før jula er over.

 Begravelsesriter - Hannah Kent

Når jeg blir ferdig med Soloppgang eller Ruby Redfort: Trekk pusten for siste gang (kommer an på hvilken jeg blir ferdig med først), skal jeg begynne på Begravelsesriter.

Leser dere jula eller blir det ikke tid til det?

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar