14. desember 2013

Helgelektyre(23)

Denne uka er vel den første uka på lenge i år jeg ikke har lest ut en eneste bok. Jeg har nesten ikke rørt en eneste bok bortsett fra i går da jeg leste åtte sider i en bok. Det er alt jeg har lest denne uka.

Jeg er ennå ikke ferdig med en bok som jeg startet med for noen uker siden.

Frimurernes hemmeligheter: Fortalt fra innsiden - Roger Karsten Aase

Jeg har alltid vært interessert i frimureri, hemmelig brorskap og slike ting og tenkte denne boka måtte være noe for meg. Men strever litt med den for den er ganske tørt oppsummert og mye av det samme skjer, men jeg gir ikke opp en bok, så jeg skal bli ferdig med den. Forhåpentligvis i år ...



Gi meg en scene! Norsk blogghistorie - Kristian A. Bjørkelo

Denne begynte jeg på tidligere denne uka og den er ikke verst. Men det har ikke noe å si hvilken bok jeg leser i nå, for lesemodusen er ikke til stede, så det går litt trått med begge bøkene akkurat nå. Så håper jeg kommer i rett lesemodus ganske snart. Jeg liker ikke å vente med ting. Så håper jeg får lest mye igjen som før. Forhåpentligvis får jeg til å begynne så smått å lese i den igjen i løpet av helga og få lest litt. Kanskje lesemodusen kommer tilbake etter hvert som jeg leser litt igjen. Jeg vil jo så gjerne lese like mye som før og på det normale leser jeg 2-3 bøker i løpet av en uke. Så håper jeg kommer til det nivået/lesemodusen snart igjen.

Har du lest noen av disse og hva leser du i helga?

God helg:) Håper dere har en bedre helg enn meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar