29. mai 2012

(Trailer Tirsdag) The Srain/Trusselen av del Toro og Hogan!

Maria har et fast arrangement på bloggen sin og jeg vil delta denne gang også! 

Avsluttet i helga en vampyrbok som er den første i en triologi; Trusselen av del Toro & Hogan, som jeg storkoste meg med. Fryktelig, fryktelig spennende begynnelse, litt småforutsigbart enkelte deler, men jeg likte boka kjempegodt for det. Her er det snakk om voldelige vampyrer, slik vampyrer skal være. Ikke Twilight sukkersøte vampyrer som forelsker seg i tenåringer. Er du i så fall, som meg, lei av hvordan vampyrer fremstilles (som en dårlig spøk) i Twilight, bør du lese Trusselen. Den er herlig og fullpakket av action!!!

Omtale kommer i løpet av uka. Jeg vet bare ikke når, så følg med!

Ha en god tirsdagskveld selv om det er litt grått ute:)





Heftig, ikke sant? Jeg skal i hvert fall lese resten av triologien i løpet av fremtiden. Kunsten er å ha noe å glede seg til:-)

4 kommentarer:

  1. Spennende trailer:) Nå liker jeg Twilight, men jeg liker også andre vampyrer mer skremmende vampyrer:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker ikke Twilight. Jeg prøvde å like det, men fant fort ut at det ikke var noe for meg. Jeg liker slemme, gammeldagse vampyrer mye bedre:)

      Slett
  2. For en herlig og skummel trailer! Gleder meg til anmeldelsen din, Ina :-)

    SvarSlett
  3. Anonym15:29

    Virkelig heftig!
    Jeg liker ikke Twilight, og egentlig ikke vampyrer i det hele tatt. Utenom Bram Stokes Dracula. Så skal det være vampyrer, må det hvert fall være skremmende vampyrer :-)
    Ser frem til omtalen din!

    SvarSlett