23. oktober 2011

Intervju hos Mari (Flukten fra virkeligheten - en bokblogg)

Hver lørdag intervjuer Mari bokbloggere og i dag var det min tur. Jeg har dessverre ikke sett intervjuet før nå siden jeg nesten ikke har vært online i dag,  men koselig at hun ville intervjue meg også. Jeg er en fast leser av hennes blogg. Dere burde dra en tur innom. Tipper dere også vil trives der. (Dere finner innlegget på bloggen hennes før smakebit-innlegget).

Ha en god "lørdagskveld" eller "søndagsmorgen" videre.

Skal se om jeg får til å komme med litt flere omtaler neste uke. Dagene går fort unna at jeg rekker bare å lese noen få sider hver dag. Men håper at jeg får lest ut noen bøker i nær fremtid og komme tilbake med noen omtaler.

Keep reading, people! :)

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar