2. april 2024

Bøker jeg skal lese i april

Inneholder eksemplarer fra forlag, mot en ærlig anmeldelse
Lesser Dead av Christopher Buehlman, og Insomnia av Stephen King, er fra egen boksamling

 



Ulv ulv - Elin Viktoria Unstad

Den brutale sannheten - Louise Penny

Ikke en lykkelig familie - Shari Lapena

Lesser Dead - Christopher Buehlman

Insomnia - Stephen King

Løvinnen - Sven Petter Næss


Prøver fremdeles å få med meg noen bøker fra i fjor og litt eldre bøker i stedetfor å lese bare det nyeste. Man må gå litt tilbake i tid også. Noen forfattere har jeg lest bøker av før, mens noen er helt nye forfatterskap for min del. 


Ulv ulv: En bok for barn og ungdom som jeg har hatt en stund, og synes at det er på tide å lese den. Selv om jeg ikke er i målgruppa, liker jeg å se hva som blir utgitt for barn og ungdom, spesielt når det gjelder mørke bøker. Da er jeg ikke så nøye på målgruppe.


(Fra forlagets nettside):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar