30. april 2018

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

* Lokkedue - Flynn Berry
* En siste løgn - Mary Kubica 

Antall leste sider i forrige uke:

 586 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Lucifers fall - Jan Boris Stene
Macbeth - Jo Nesbø

 Bøker som leses nå:

* #Loneliness (The Virus of the Modern Age) - Tony Jeton Selimi
* Darker Than Night - John Lutz
* Graves' Disease (A Practical Guide) - Elaine A. Moore & Lisa Moore  
* Good Morning, Midnight - Lily Brooks-Dalton  

Planlagte bøker denne uken:

 * #Loneliness (The Virus of the Modern Age) - Tony Jeton Selimi
* Darker Than Night - John Lutz
* Graves' Disease (A Practical Guide) - Elaine A. Moore & Lisa Moore  
* Good Morning, Midnight - Lily Brooks-Dalton
* Brødrene Bæsj og verdens mektigste hentesveis! - Emma Therese Hansen & Tora Marie Norberg 
  
Forrige torsdag leste jeg ferdig Lokkedue av Flynn Berry som jeg ikke likte noe særlig, og i går kveld leste jeg ut En siste løgn av Mary Kubica som jeg ikke likte i det hele tatt. Så var ikke så heldig med forrige ukes bøker. Har ikke skrevet anmeldelse av dem ennå, men det kommer. I dag begynner jeg på en ny bok og det er; #Loneliness (The Virus of the Modern Age) av Tony Jeton Selimi.

Jeg leser fremdeles Darker Than Night av John Lutz som jeg liker mye bedre. Det er en bok på over 500 sider og jeg leser litt tregere på engelsk, så trenger noen netter til før den er ferdiglest. Men liker dysterheten og den er litt creepy også. Likte jo Single White Female av samme forfatter som jeg leste i mars, og har en følelse av at jeg liker denne boka enda bedre. Single White Female er en frittstående pykologisk thriller, og Darker Than Night er første bok med Frank Quinn. Jeg har en følelse av at jeg kommer til å lese flere bøker med Frank Quinn.

Jeg leser også videre i Good Morning, Midnight av Lily Brooks-Dalton som er samlesing med en annen bokblogger. Hvis det blir tid til overs skal jeg begynne på en ny bok og det blir; Brødrene Bæsj og verdens mektigste hentesveis! av Emma Therese Hansen & Tora Marie Norberg. Litt av en tittel ... 😀 Men man må ha noe lett mellom de tunge leseøktene ellers. Tror ikke det blir flere bøker i denne uka, men vi får se. 😀

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar