9. desember 2016

Helgelektyre(171)

Spring så fort du kan - Sofia Nordin
Fryktløs - Dean Koontz
Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft 
11.22.63 - Stephen King
The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King
Vetter i nordiske folkesagn og folketro - Jorg Aune & Georg M. Lorentzen

Forrige søndag begynte jeg på Spring så fort du kan av Sofia Nordin som jeg skal fortsette med. Natt til mandag begynte jeg på Fryktløs av Dean Koontz. Satser på å bli ferdig med begge i helga.

Da skal jeg begynne på Vetter i nordiske folkesagn og folketro av Jorg Aune & Georg M. Lorentzen, som jeg tror blir interessant for har alltid vært fascinert over alt som har med folkesagn, folketro og spesielt vandrehistorier å gjøre.

Jeg skal også komme meg noen hundre sider videre i både 11.22.63 og Wizard and Glass av Stephen King. Og selvfølgelig komme meg videre i Necronomicon av H.P. Lovecraft. Den leser jeg litt av og på fordi den vil jeg gjerne bruke ekstra tid på.

Ikke spesielt julerelaterte bøker dette, men vurderer kanskje å lese litt julebøker når jula faktisk nærmer seg. Har bare ikke bestemt meg ennå. Foretrekker julehefter fremfor julebøker siden jeg ikke er spesielt julete av meg, men tegneserier er digg året rundt.

I helga skal jeg også lese disse juleheftene:

Fredag: Smörbukk og Fiinbeck og Fia
Lørdag: Pondus og Tegnehanne
Søndag: Rutetid og gjengen og Walt Disney's Julehefte (Snehvit og de syv dverger og Pinocchio)

Ukas låt: Monkey - George Michael



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar