31. oktober 2011

Happy Halloween!

Eller ikke? Ja, jeg vet at mange ikke liker Halloween og mener det bare er et konsept for å bruke penger osv...men er det ikke slik  stort sett med alle feiringer,da? Og hva er vel galt med litt feiring? Selv liker jeg Halloween godt selv om jeg ikke går runder eller er med på fest. Men det er en dag jeg tar igjen litt skrekkfilmtitting og bare koser meg. Jeg syns Halloween er et spennende konsept, spesielt siden jeg er en horrorfreak. Jeg elsker skrekkfilmer, horrorbøker og skrekkatmosfæren generelt. Jeg elsker å bli skremt selv om det skjer svært sjeldent med åra.

Så jeg syns det er kjekt med Halloween. Skulle ønske at Halloween var mer kjent da jeg var mindre, men da var det ikke så utbredd her i Norge, så jeg gikk dessverre aldri "knep eller knask" runder, men feirer heller dagen med å se noen skrekkfilmer og spise Halloween godteriet selv.

Ha en skremmende aften, alle sammen og kos dere med dette klippet! (Stor fan av Tom og Jerry)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar