30. april 2011

Mens jeg fremdeles er i De dødes tjern bobla - enda et morsomt klipp!

Som dere fleste vet så elsker jeg De dødes tjern, bde boka og filmen (spesielt boka). Fant et morsomt klipp laget av Brødrene Dal (husker dere disse karene?). Husker jeg så dette klippet på tv for mange år siden for jeg så alle Brødrene Dal episodene da jeg var mindre. Det var hysterisk morsomt. Jeg liker ikke dagens komikere som Bård Tufte Johansen, Harald Eia, Thomas Giertsen osv... syns dagens "komikere" er fryktelig masete og selvopptatte. Men disse karene fra Brødrene Dal fikk meg alltid til å le. De hadde en bisarr og surrealistisk form for humor som jeg liker godt. Skulle ønske det fremdeles var slike komikere nå eller er det jeg som har blitt alvorlig med årene? I alle fall, morsomt klipp om De dødes tjern dette også selv om det ikke er helt etter oppskriften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar