23. april 2011

Jeg visste det var noe jeg nesten glemte ...

Og det er å ønske dere alle en god påske. Jeg skulle gjøre det for noen dager siden, men det gikk rett i glemmeboken, men bedre sent enn aldri. Håper dere har hatt det fint så langt og vil ha en fin ferie videre. I dag var det virkelig vårstemning (grøss og gru). Jeg satt ute stort sett i hele dag - i skyggen. (Foretrekker skyggen fremfor sola...) og leste bok. Boka jeg leser nå for tiden er Blacklands av Belinda Bauer. Kjøpte den i fjorhøst, men leser den ikke før nå, men måtte bare gjøre det nå siden den har kommet ut på norsk og fått så mange gode omtaler. Da blir jeg jo nysgjerrig. Jeg har kommet halvveis og liker den godt så langt. Den er mørk og noe rar/sær. But I like it so far! Mer får dere vite i omtalen når den kommer. Når er ikke godt å vite. Tenkte jeg skulle lese mange bøker i påska, blant annet Sort Messe (for første gang), men tviler på at jeg rekker det siden ikke alle dager går som planlagt.

Uansett, god påske alle sammen. Hva skal/leser du i påska? Legg gjerne igjen en kommentar om det og hvorfor du nettopp har valgt den boka eller bøkene.

Ble kort hilsen dette, men har lite batteri på laptopen og gidder ikke å hente laderen, så sånn er det ...

2 kommentarer:

  1. God påske, Rufsetufsa :-)

    Her har det gått i dystopier, urban fantasy og krim hele påsken!

    SvarSlett
  2. rufsetufsa21:52

    Hehe, det høres ut som meget dyster lesing du har tatt for deg, men I like it :) Gleder meg ti å høre hva du syns om disse sjangrene når du har lest ferdig!

    God påske til deg også, Silje :) PS: Du må ikke få mareritt, da ;)

    SvarSlett