12. mai 2017

Helgelektyre(192)


What Ever Happened to Baby Jane? - Henry Farrell
Det ondes substans - Luca D'Andrea
The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Etter at jeg ble ferdig medThe Family Plot av Cherie Priest forrige søndag, begynte jeg å lese What Ever Happened to Baby Jane? Jeg leser også fremdeles Det ondes substans av Luca D'Andrea.

Og forrige lørdag begynte jeg å leseThe Dark Tower som er syvende boka i The Dark Tower serien. En lang reise som nå nærmer seg slutten. Kvier meg litt, men alt tar jo en gang slutt, dessverre.

Jeg har ikke blitt ferdig med en eneste bok så langt i denne uka, men regner med å lese ferdig What Ever Happened to Baby Jane? Jeg kommer også muligens til å bli ferdig med Det ondes substans før helga er over. Da blir neste bok på min leseliste Lille linerle av Myriam H. Bjerkli. Håper på å starte på enda en bok før uka er over, men tar det som det kommer. Er ganske avslappet når det kommer til lesing og det meste. Alt trenger ikke å planlegges til punkt og prikke bestandig.

Jeg har også fargelagt i det siste og er snart ferdig med dette motivet:






Måtte ta to bilder av samme motiv da boka er såpass stor at det er nesten vanskelig å ta bilde av en hel side. Boka jeg fargelegger i heter I jungelens indre og motivene er tegnet av Johanna Basford. Jeg fargelegger i mange forskjellige fargeleggingsbøker for voksne og de bøkene av Johanna Basford er nok noen av de mest detaljerte fargeleggingsbøkene. Med dette motivet har jeg bare brukt fargeblyanter og de heter: MILAN triangular og Artist Quality.

God helg.

Ukas låt: Arcane Lifeforce Mysteria - Dimmu Borgir



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar