26. desember 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

Venninner til evig tid - Kristin Hannah  

Antall leste sider i forrige uke:

329 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ville dyr i byen - Jan Chr. Næss og Jens Kristensen


Bøker som leses nå:

Djevelen i den hvite byen - Erik Larson
*  Den fallende detektiven - Christoffer Carlsson
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King

 Planlagte bøker denne uken:

Djevelen i den hvite byen - Erik Larson
*  Den fallende detektiven - Christoffer Carlsson
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King
*  Den fallende detektiven - Christoffer Carlsson 
*   Ghost Stories My MotherTold Me - Lecy McKenzie Pritchett

Natt til torsdag leste jeg ut Venninner til evig tid av Kristin Hannah og den var helt ok, hverken mer eller mindre. Samme natt begynte jeg på Den fallende detektiven av Christoffer Carlsson som jeg leser i ennå.

Ellers skal jeg fremdeles lese: Necronomicon, 11.22.63 og The Dark Tower 4 Wizard and Glass som forståelig nok tar litt tid. Det får bare ta den tiden det tar. Sånn er det med mursteiner:) 

Hvis jeg blir ferdig med en av disse nevnte bøkene i juletiden skal jeg begynne på Ghost Stories My MotherTold Me av Lecy McKenzie Pritchett. Det gleder jeg meg til for jeg elsker spøkelseshistorier, vandrehistorier, skrekkhistorier og slike ting. Blir aldri for gammel til det:)

Ellers skal jeg se på VM i lyn - og hurtigsjakk som begynner i dag og varer til den 30. desember.

Og i natt leste jeg den triste nyheten om at George Michael er død. Jeg brukte en låt av ham som ukas låt i et av helgelektyreinnleggene mine for noen få uker siden her. Vurderer å slutte og høre på musikk for artistene dør jo som fluer, så 2016 har vært et drittår sånn sett. Heldigvis er musikk udødelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar