2. september 2016

Helgelektyre(157)

The Woman in Cabin 10 - Ruth Ware
Syndenes forlatelse - John Hart
The Drawing of the Three (The Dark Tower, #2) - Stephen King

Beklager igjen for at det har vært stille på bloggen, men har hatt null inspirasjon og da nytter det ikke å skrive. Tro meg, jeg har prøvd. Men når man har kun skrevet to setninger i løpet av en time, da er det ingen vits å tvangskrive heller. Så håper at jeg blir mer produktiv etter hvert for hater det at ting står for stille. I motsetning til forrige uke har jeg i det minste lest hver dag og jeg leste også ferdig The Stepford Wives av Ira Levin som jeg likte godt. Jeg hater det når ting låser seg fast, når man vil hverken lese eller skrive. Har ikke så mange andre hobbyer og da er det lett å føle seg apatisk. Nå har jeg i det minste lest igjen. Jeg tvang meg selv til å lese selv da jeg ikke hadde lyst og det gikk da "bedre" etter hvert.

Tidlig onsdag morgen leste jeg utThe Stepford Wives av Ira Levin og samme dag begynte jeg på ny stuelektyre som erThe Woman in Cabin 10 av Ruth Ware. Henne har jeg ikke lest noe av før og er heller ikke redd for å utforske ukjente forfatterskap. Jeg skal også  fortsette å lese i Syndendes forlatelse av John Hart, og The Drawing of the Three av Stephen King. Har som mål å bli ferdig med den i helga siden jeg har kommet halvveis, men skal jeg være realistisk, som jeg foretrekker å være blir jeg ferdig med den neste uke. Syndenes forlatelse av John Hart får bare ta den tiden den tar. Synes desverre ikke det er hans beste selv om ny utigvelse fra ham har vært etterlengtet. The Woman in Cabin 10 er jeg usikker på hvordan jeg liker ennå siden jeg ikke har kommet særlig langt i den ennå.

Mål for helga: Lese videre iThe Woman in Cabin 10 av Ruth Ware, og Syndenes forlatelse av John Hart og prøve å bli ferdig med The Drawing of the Three av Stephen King. Og forhåpentligvis komme med anmeldelse av Lykkejegeren av Jan - Erik Fjell. En ting for sikkert er at Månedens Bokanbefaling kommer i morgen.

Har dere lest noen av disse bøkene og hva leser dere i helga?  

Ukas låt: Don't Bring Me Down av Electric Light Orchestra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar