28. november 2014

Helgelektyre(70)

I helga skal jeg lese videre i disse og blir vel ferdig med begge to før helga er over fordi har ikke mange sider igjen i begge:

 Rovdyret - Jan - Erik Fjell
Søt jente 13 - Liz Coley

Så helga blir det vel flere anmeldelser enn det det har vært de to siste dagene, så beklager at bloggen har vært litt stille de siste to dagene.

Når jeg blir ferdig med en av bøkene jeg nevnte ovenfor, skal jeg begynne på en bok som er skrevet av en ukjent forfatter for min del, men har lest så mange bøker av ukjente forfattere i år at det skremmer ikke meg. Boka jeg skal begynne på i løpet av helga er denne:

 Jellicoe Road - Melina Marchetta

Litt usikker på hva boka handler om for har ikke lest baksideteksten ennå, og som vanlig velger jeg ikke å si så mye om bøkene heller i  helgelektyre-innleggene. Fordi helgelektyre-innleggene skal være korte og enkle. Det andre vil jeg helst spare til anmeldelsene.

Og til slutt skal jeg lese videre i denne som det har stoppet helt opp for, men skal ta meg i nakkskinnet i helga og komme meg videre i denne også:

Too good to be true: The colossal book of urban legends - Jan Harold Brunvand

 God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar