21. november 2013

Siste fangst(8)

Nå er det temmelig lenge siden jeg har oppdatert noe på Siste fangst - spalten og det beklager jeg virkelig! Jeg må bli flinkere til å oppdatere denne spalten jevnligere. Jeg har ikke oppdatert noe siden juni og det er for dårlig! Skjerpings! Og jeg har både fått og kjøpt noen bøker siden da så det er jaggu på tide med en liten oppdatering.

Det kommer ikke til å bli et detaljet innlegg, bare en oppramsing i grove trekk. Gjør denne spalten mest for min egen del. Må jo ha litt oversikt på bøkene som kommer inn i hus:)

Jeg måtte dele bokbunken jeg har fått fra forlag i to så den ikke veltet. Dette er bøker jeg har fått fra juni og frem til nå, det gjelder også bøkene jeg har kjøpt, men velger å gjøre disse separat.

Bøker fra forlag:



Arven - Alyson Noël (Kagge forlag) Skal lese
Brev til min datter - Anne - Britt Harsem (Nova Forlag) Skal lese
Hyperpubertet  - Vera Micaelsen (Aschehoug)  Skal lese
Lindeman og sachs  - Kjell Ola Dahl (Kagge Folag)  Skal lese
Fiji Kitsune - Kristine Oseth Gustavsen (Panthera Forlag) Skal lese
Krokodillens gule øyne - Katherine Pancol (Bazar Forlag) Skal lese





 Nittenåttifire: min vei inn i scientologiens dypeste hemmeligheter - og ut igjen - Geir Isene (Humanist Forlag) Leses nå
Ruby Redfort: Se meg inn i øynene - Lauren Child (Mangschou) Skal lese 
Gi meg en scene! - Kristian A. Bjørkelo (Humanist Forlag)  Skal lese
Memory: Drømmenes by - Christoph Marzi (Mangschou) Skal lese
Mammas svik - Anne - Britt Harsem (Nova Forlag) Lest og anmeldt
Som avtalt med legen: når hjelpeapparatet svikter - Anne Sigvart (Nova Forlag)  Skal lese
Dødsskipet - Yrsa Sigurdaróttir (Kagge Forlag) Skal lese
En stille grav - Tove Alsterdal (Kagge Forlag) Lest og anmeldt
Drømmegjengeren - Samantha Shannon (Kagge Forlag) Har lest
Odinsbarn - Siri Pettersen (Gyldendal) Lest og anmeldt
Den onde arven - Thomas Enger (Gyldendal) Lest og anmeldt
Bli best med mental trening - Erik Bertrand Larssen (Stenersens Forlag) Lest og anmeldt
Marengshjerte - Frode Håkonsen (Nova forlag) Lest og anmeldt
Hulemannen - Jørn Lier Horst (Gyldendal) Lest og anmeldt


Bøker jeg har kjøpt selv:




Livredd - S.J. Bolton Skal lese
The coldest girl in Coldtown - Holly Black Skal lese
Den siste lærling: Vokterens forbannelse - Joseph Delaney Skal lese
The selection - Kiera Cass Skal lese
Eleanor and Park - Rainbow Rowell Skal lese
The wind singer - William Nicholson Skal lese
Last days - Adam Nevill Lest og anmeldt
My story - Elizabeth Smart Skal lese
If you find me - Emily Murdoch Skal lese
(The catcher in the rye - J.D. Salinger) som dessverre ikke ble med på bildet. Husket ikke på den før etter jeg ryddet bort bunken igjen så fikk ikke tatt den med på bildet. Typisk meg. Skal lese


Det er helt sikkert noen bøker jeg har glemt å ta med på begge listene, men det var disse bøkene jeg kunne komme på i farta som jeg har fått siden i sommer. Og jeg skal prøve å bli flinkere til å oppdatere denne spalten med en gang jeg får/kjøper nye bøker.Jeg må slutte å være sløv, men jeg blir sløv av å være sykemeldt. Gidder snart ikke å tra hjemme hele dagen mer. Savner strukturerte dager. Jaja, jeg får prøve å holde ut litt til.

Har dere fått/kjøpt spennende bøker i det siste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar