12. januar 2018

Helgelektyre(227)


Stillhouse Lake - Rachel Caine
4 3 2 1 - Paul Auster 
Atonement - Ian McEwan



Silent Grief (Living in the Wake of Suicide) - Christopher Lukas & Henry M. Seiden

Mandagskvelden leste jeg ut Silent Grief av Christopher Lukas og Henry M. Seiden som var en interessant bok å lese. Jeg leser såpass mye fiksjon så av og til er det godt å lese noe om og fra virkeligheten. Det har jeg lyst til å gjøre mer fremover. Samme kveld begynte jeg å lese Stillhouse Lake av Rachel Caine. Den har jeg hørt mye om i det siste. Bøker som får bare ros blir jeg ofte lei av å høre om og jeg får mindre lyst til å lese de, men bøker som får delte meninger blir jeg veldig nysgjerrig på. Det er slik det fungerer for meg, som regel når det gjelder valg av bøker. Andre ganger velger jeg også bøker jeg aldri har hørt om.


Talte dager - Heidi Linde

Natt til tirsdag leste jeg ut Talte dager av Heidi Linde. Etter at jeg ble ferdig med Talte dager, begynte jeg så vidt å lese 4 3 2 1 av Paul Auster. Det er en murstein på nesten 900 sider så kanskje jeg blir sterk i armene av å lese den boka. 😊

Jeg skal også lese videre i Atonement av Ian McEwan, men det nærmer seg slutten nå. Jeg blir antageligvis ferdig med denne nå i helga. Hun jeg leser den sammen med, ble ferdig med den i forrige helg og det gir meg ekstra boost til å endelig bli ferdig med boka. Er ikke meningen å bruke så lang tid på denne boka, men jeg har prioritert andre bøker fordi Atonement er vel tungtrødd for meg på grunn av språket. Jeg likte den litt i begynnelsen, men etter hvert ble språket knusktørt og innholdet veldig forutsigbart. Får se hvordan jeg liker den til slutt.

Jeg fortsetter også å fargelegge som vanlig.





Jeg ble ferdig med et motiv tidligere denne uka, og denne gang valgte jeg et litt barnslig motiv, men man må få leke seg en gang i blant også, synes jeg. Denne fargeleggingsboka har dessverre ingen tittel og det står heller ingen navn på illustratøren. Boka har forskjellige vanskelighetsgrad og i motsetning til mange andre fargeleggingsbøker, har denne  boka en løsning som gir deg mulighet til å rive ut sidene om du ønsker det.

Jeg spiller også som regel hver dag, både PC og Nintendo 3DS, og i det siste har jeg spilt mye Star Fox 64 som er et svært underholdende spill.

God helg.

Ukas låt: Year Zero - Ghost



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar