27. oktober 2018

Helgelektyre(268)


The Small Hand - Susan Hill
All the Things You Are - Declan Hughes
Last Time I Lied - Riley Sager

Litt sent ute med helgelektyre enn til vanlig, men har ikke hatt anledning før nå.

Heim - Johan B. Mjønes

Onsdag leste jeg ut Heim av Johan B. Mjønes, som var en vemodig bok som jeg likte godt. Det er enten eller med meg og romaner. Enten liker jeg de godt eller så liker jeg de ikke i det hele tatt. Har lest en del romaner før som jeg har likt godt, men synes det er vanskeligere å treffe på de rette romanene i forhold til bøker i andre sjangere, har jeg merket.

Samme kveld, etter å ha sett Farmen, begynte jeg å lese en ny bok, og det ble da;The Small Hand av Susan Hill. Min andre bok av henne, og The Small Hand er også en del av Halloweenlesingen min. Jeg har ikke kommet så langt i den for har ikke lest så forferdelig mye de siste dagene, men liker stemningen i den så langt. Så skal ta igjen lesing i helga.

Jeg har heller ikke kommet så veldig langt i All the Things You Are av Declan Hughes for strever litt med språket. Det er en bok for voksne, men synes det virker litt barnslig så langt, av en elle annen grunn, så sliter litt med å komme meg videre i den, men gir ikke opp bøker. så skal vel komme meg videre i den også.

Men har dog lest videre i Last Time I Lied av Riley Sager og der har jeg ikke noe mening ennå. Det er for tidlig å si, og tror kanskje jeg blir ferdig med den i helga. Vi får se. 😊 Jeg skal også komme meg videre i Everything Under av Daisy Johnson som jeg leser med en annen bokblogger.

I denne uka har jeg både malt og fargelagt.


Motivet er fra denne boka:

Jewelry Box - Hanna Karlzon

Jeg er heller ikke ferdig med å male gnomene. Mangler ennå å male på farger på alle de hvite feltene og mye finpussing:



God helg.

Ukas låt: Haunted - Evanescence



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar