8. mai 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

Store hvite løgner - Liane Moriarty
The Family Plot - Cherie Priest

Antall leste sider i forrige uke:

  451 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:


Bøker som leses nå:

What Ever Happened to Baby Jane? - Henry Farrell
Det ondes substans - Luca D'Andrea
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Planlagte bøker denne uken:

What Ever Happened to Baby Jane? - Henry Farrell
Det ondes substans - Luca D'Andrea
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King
* Lille linerle - Myriam H. Bjerkli

Natt til fredag leste jeg ut Store hvite løgner av Liane Moriarty, og natt til lørdag begynte jeg å lese Det ondes substans av Luca D'Andrea. Lørdag begynte jeg å leseThe Dark Tower av Stephen King. Den syvende boka har samme navn som serien. 

Siste dagen i april begynte jeg å leseThe Family Plot av Cherie Priest, og den leste jeg ut i går. Jeg hadde over 250 sider igjen, og siden søndager er skikkelig daffe dager, brukte jeg dagen på å lese den ut.

Jeg har også kommet meg litt videre i Necronomicon av H.P. Lovecraft som jeg skal fortsette med. Tar den stykkevis og delt fordi den er ganske stor og slike klassikere må leses nøye.

 I går, etter å ha lest ferdigThe Family Plot, begynte jeg så smått å lese What Ever Happened to Baby Jane? av Henry Farrell.

Så i denne uka skal jeg lese videre i What Ever Happened to Baby Jane?, Det ondes substans, The Dark Tower og Necronomicon. Hvis jeg blir ferdig med en av disse før uka er over skal jeg begynne å lese; Lille linerle av Myriam H. Bjerkli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar