29. mai 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) 
* Ung kvinne forsvunnet - Claire Douglas

Antall leste sider i forrige uke:

330  sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Aller siste utvei - Federico Axat

Bøker som leses nå:

* Jeg ser deg - Clare Mackintosh
* Bucky F*cking Dent - David Duchovny
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Planlagte bøker denne uken:

* Jeg ser deg - Clare Mackintosh
Bucky F*cking Dent - David Duchovny
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King
* Avgrunnsblikk - Jørgen Brekke
* Her Every Fear - Peter Swanson

I helga ble jeg ikke ferdig med noen bøker da jeg leste ut Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) på tirsdag og Ung kvinne forsvunnet av Claire Mackintosh på onsdag. Så jeg har bare fortsatt å lese i Jeg ser deg av Clare Mackintosh og Bucky F*cking Dent av David Duchovny i forrige helg. Jeg ser deg begynte jeg å lese på onsdag etter at jeg ble ferdig med Ung kvinne forsvunnet. 

Bucky F*cking Dent begynte jeg å lese lørdagsnatta for litt over en uke siden og den skal jeg selvfølgelig fortsette med. Har ikke mange sider igjen så blir nok ferdig med den enten i natt eller tirsdagsnatta. Den er morsom og har en spesiell form for humor.

Jeg rakk ikke å begynne på Avgrunnsblikk av Jørgen Brekke i helga da det var 70 årsdag feiring og andre ting, så jeg rakk ikke å begynne på noe nytt og bare fortsette med i de bøkene jeg hadde begynt på. Så kommer til å begynne på den senere i uka.   

Hvis jeg leser unna en del av de bøkene jeg har begynt på skal jeg også begynne å lese Her Every Fear av Peter Swanson. Man skal ikke la seg lure av et omsalg, men det omslaget gjorde meg veldig nysgjerrig og jeg savner skummel lesing. Det er det jeg trenger nå. Har lest mange horrorbøker oppgjennom årene, men nesten ingen som har fått nakkehårene til å reise seg. Det er lenge siden sist. Savner å bli skremt for det er så gøy, men jeg er dessverre ikke lettskremt. Likevel er det forhåpentligvis verdt et forsøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar