28. september 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Ubuntu - Jan Sæterli
Høytleseren på 06.27 - toget - Jean Paul Didierlaurent

Antall leste sider i forrige uke:

828 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Needful Things - Stephen King

 Bøker som leses nå:

Guder & monstre - Laini Taylor (urban fantasy/ungdom)
Forbannet (Kire, #2) - Tonje Tornes (fantasy/ungdom)

Planlagte bøker denne uken: 

Jeg ble altså ikke ferdig med Guder & monstre av Laini Taylor i helga. Jeg har ikke problemer med tykkelsen av boka, men synes at handlingen går litt trått, så det får bare ta den tiden det tar. Håper å bli ferdig med den i løpet av uka.

Natt til søndag leste jeg ferdig  Høytleseren på 06.27 - toget av Jean - Paul Didierlaurent, og min nye nattlektyre ble Forbannet, som er bok to i Kiretrilogien av Tonje Tornes. Når jeg enten blir ferdig med Guder & monstre eller  Forbannet skal jeg begynne på en bok til. Hvilken det blir er hemmelig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar