30. juli 2008

www.leserglede.com

Det var en dag her jeg kom over en bokside som jeg ble interessert i og som jeg tenkte å dele med dere som også er interesserte i bøker. På www.leserglede.com finner du masse om diverse bøker. Der ligger det mange anmeldelser, du finner bøker fra forskjellige sjangre, du får med deg litteraturnyheter, linker til diverse bokblogger og det er også et sted der du kan dele dine bokopplevelser med andre. Har du opplevd en eller annen følelse ved å lese en bok, så kan det godt hende at det er flere som føler det samme som du kan diskutere med. Siden har også mange andre aktuelle tema innen bokverden, så det er bare å titte innom. Det er en spennende side hvor du finner mer ut om bøkene du er interessert i og mye annet. Siden er også veldig oversiktelig så det er ikke vanskelig å finne ut hva man vil trykke på. Jeg ble i hvert fall glad i den siden og den er til god hjelp. Ville bare anbefale for dere som ikke visste om den nettsiden.

2 kommentarer:

  1. Trym23:58

    Takkseiing Takk for tipset,-
    er lesehest,- og kan kose meg med bokmeldingar!

    SvarSlett
  2. lesereseren00:43

    ingen årsak det er en kjekk side for oss som ikke får nok av bøker:)

    SvarSlett