28. august 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

* Ett skritt for langt - Tina Seskis
* The Selection - Kiera Cass

Antall leste sider i forrige uke:

637 sider 

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Myrkongens datter - Karen Dionne 

Bøker som leses nå:

* Final Girls - Riley Sager
* De fems tegn - Hans Olav Lahlum

 Planlagte bøker denne uken:

* Final Girls - Riley Sager
* De fems tegn - Hans Olav Lahlum
* Denne boka er homo - James Dawson

Forrige tirsdag leste jeg ut Ett skritt for langt av Tina Seskis, og samme dag begynte jeg på Final Girls av Riley Sager som jeg skal fortsette med. Natt til i dag leste jeg utThe Selection av Kiera Cass. Natt til i dag begynte jeg også å lese De fems tegn av Hans Olav Lahlum. Har ikke lest en eneste bok av ham ennå, noe som er skammelig, spesielt tanke på at jeg har Menneskefluene ulest, og den har stått ulest i hylla i flere år. Kanskje De fems tegn gir meg et spark bak til å lese Menneskefluene også? Jeg liker Lahlum, han er spennende å høre på, spesielt når han sitter i sjakkpanelet.

Planen for denne uka er å lese videre i Final Girls av Riley Sager og De fems tegn av Hans Olav Lahlum. Blir det tid til overs skal jeg begynne å lese Denne boka er homo av James Dawson. Kanskje jeg rekker en bok til, men får se på saken. Man må ta det litt som det kommer, også.

I forrige uke ble CBB (Celebrity Big Brother) avsluttet, så nå er det ikke mer å se på om kveldene, men har bestilt en Tv-serie som heter Harper's Island som jeg venter på. Lenge siden jeg har sett Tv - serie nå. Netflix er bannlyst i mitt hjem. Jeg er den som fremdeles kjøper filmer, tv-serier og musikk. Fordi jeg vil bruke spillerne mine og synes at det er synd at nesten alt skal være digitalt og innebygd. Så nekter å bruke Netflix av den grunn. Jeg vil heller ha mine egne personlige samlinger.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har nok av lesestoff på planen, men som du sier så må man ta det litt som det kommer. Netflix er moro, synes jeg :D Men jeg liker også å kjøpe en film eller tv-serie i fysisk format :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det blir mer enn nok av bøker av og til, likevel får man heller ikke nok av bøker. Rart det der. :) Synes det er greit å ha noe planlagt og noe tilfeldig av hvilke bøker man velger. Ja, takk, begge deler. :)

      Vet ikke hva det er med meg og Netflix. Jeg synes vel det er for mye strømmetjenester for tiden og slike ting, og det har ikke samme sjarmen som fysisk format. Jeg vil heller se samlingen min enn å lete den opp på skjerm. Tror ikke jeg synes det er helt det samme. ;) Jeg er nok veldig gammeldags. Har ikke noen annen forklaring på det. :)

      Slett