23. januar 2011

Endelig en mystery&suspense challenge. Jippi!



Jada....det ble nok en leseutfordring til...jeg har bokblogg og challengedilla for å være ærlig. Jeg bruker mer tid på bloggen og å melde meg på challenges enn å lese. Derfor har det gått litt tregt i prosessen. Men det har jeg tenkt å gjøre noe med. Uka som kommer skal jeg gjøre en liten innsats. Lese litt oftere enn å sitte foran dataskjermen. Skal i alle fall prøve. Men siden jeg er så glad i mystery og suspense, som arrangeres av Book Chick City, bare måtte jeg melde meg på, for jeg praktisk talt vokste opp med å lese mystery og suspense før jeg gikk over til horror. Men jeg er fortsatt glad i mystery og suspense da. Leste jo en del Nancy Drew bøker, Agatha Christie, Bernhard Borge (André Bjerke), og mange andre. Satt også ofte mye og så på krimserier og jeg var og er veldig glad i Scooby Doo da. Misset ikke en eneste episode og Inspector Gadget. Mysterier er jo fengende. Har alltid drømt om å eie et lite detektivbyrå, men det blir vel bare ønskedrømmen og forholde meg til denne sjangeren i bøker og på tv istedet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar