9. mai 2014

Unwell av Matchbox Twenty

Som dere sikkert har forstått så er jeg i jeg - syns - synd - på - meg - selv - hjørnet. Og at i den siste tiden har hørt veldig mye på Dimmu Borgir og Marilyn Manson (to av mine favoritter), men har nå funnet en låt som passer utmerket i det humøret jeg er i for tiden. Låta er gammel, men tidløs. Ikke helt min sjanger, men syns teksten beskriver meg selv. Jeg lider jo av kjedsommelige dager for tiden. Så kjenner meg godt igjen i denne låta, ikke i alt, men i det meste. Greier ikke å få opp humøret. Later som om alt er bra med mine nærmeste, prøver i hvert fall, men egentlig  har jeg bare lyst til å ligge, dra dyna over hodet selv om jeg lider av søvnmangel og gi opp livet. Men kan jo ikke gjøre det heller selv om det er fristende .... Er bare lei av å kjede meg, være hjemme og la svimmelheten styre meg. Dritlei.

Har jo bøkene til trøst, da:) Og resten av kvelden skal jeg lese i Et feilgrep av Wendy James.



4 kommentarer:

  1. Jeg likte sangen :-) Jeg er så heldig at jeg skal prøve meg i 50% jobb fra torsdag i neste uke! Det betyr jo at det går bedre og jeg er så lettet over det! Men også veldig spent på om jeg klarer det og hvordan det vil bli :-) Jeg var nede på jobb i går en tur og det var flere ting som hadde skjedd mens jeg var borte som nesten fikk meg til å føle meg fremmedgjort. Men det kommer seg vel når jeg bare får begynt :-)
    Ønsker deg mange gode dager og en følelse av at ting blir bedre! Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer Astrid Terese:) Godt å høre at du er i bedre form igjen. Du har ikke vært så aktiv på bloggen ser jeg som før og det har vært et savn:) Lykke til å gå inn i arbeidslivet og selv om mye nytt har skjedd på jobben din i det siste, så tror jeg nok at du mestrer det bra likevel. Jeg misunner deg i hvert fall. Jeg savner arbeidsliv, strukturerte dager, jeg savner til og med eksamensdager som jeg hatet av hele mitt hjerte:)

      Hadde alltid drømt om å bli min egen sjef, men har funnet ut at det er ikke veldig til stas likevel. Går jo meg selv på nervene ved å være sykemeldt og arbeidsledig. Tettt før jeg krafser på veggene. Det er bare det som mangler:)

      Så, savner virkelig den grå hverdag.

      Lykke til på jobb. Det går nok bra skal du se.

      Slett
    2. Tusen takk! Ja, etterhvert som jeg føler meg bedre får jeg også mer lyst til å blogge. Så det kommer seg nok :-)

      Slett
    3. Håper det:) Man merker jo bloggere som man leser daglig som blir borte, vet du:) Så håper at jobben din og bloggingen din kommer på plass igjen:)

      Slett